ebook zdarma

14. prosince 2013

Domácí vaječný koňak

Blíží se Vánoce a ty mám spojené, mimo jiné, také s rumovou vůní. Samotný rum mi nechutná a tak si ho dělám příjemnější díky vaječnému koňaku, který nejen krásně voní po rumu, ale ještě je strašně dobrý. Mám ráda takovéto ucucávání ze skleničky a přitom nasávání té skvělé vůně. Jestli máte vaječný koňak rádi tak jako já, zkuste si ho podle mého receptu doma připravit a jsem si jistá, že nebudete litovat.

Suroviny:
3 žloutky
200g moučkového cukru
1/2 sáčku vanilkového cukru
200g Salka (zkuste domácí Salko)
1,5 dcl rumu

Postup:
Žloutky, moučkový cukr a vanilkový cukr spolu dobře vyšleháme (nejméně 10 minut), přidáme Salko, rum a všechno spolu ještě zamícháme. Takto hotový koňak můžeme nalít do sklenice a necháme pár dní odležet, bude tak mít lepší chuť (jednou denně koňak protřepeme, aby se promíchal). 

vaječný koňak


2 komentáře:

  1. Koňak je výborný,právě jseem ho dodělal a nemá chybu.Děkuji za výborny nápad

    OdpovědětVymazat